PROCÉS PARTICIPATIU REPRESENTANT DE L'ALCALDIA AL POBLE DE GARRAF
#representantalcaldiaGarraf Explicació del procés participatiu per l'elecció de la persona representant de l'Alcaldia al Poble de Garraf
Fases del procés
-
126/01/2024 - 03/03/2024
Descripció del procés participatiu
L'Alcaldessa ha decidit, realitzar l'elecció de la persona representant de l'Alcaldia al Poble de Garraf a a través d'un procés participatiu.
Aquest s'ha organitzat de la següent manera:
Fase informativa
Sessió informativa 26 de gener de 2024
19h. Oficina Oac de Garraf
Presentació de candidatures
De dilluns 12 de febrer a 21 de febrer a les 15h.
En cas que només hi hagi una candidatura una vegada finalitzi el període de presentació, la jornada participativa per l’elecció no es durà a terme. Es donarà per finalitzat el procés i serà el Consell Municipal del Poble de Garraf qui ratificarà el candidat/candidata.
Presentació de voluntaris/es per estar a mesa
De dilluns 12 de febrer a 21 de febrer a les 15h.
Si no hi haguessin persones interessades per formar part de la mesa de la jornada participativa, el Consell municipal es reunirà en sessió extraordinària el 29 de febrer a les 19h, per escollir, entre els propis membres del consell, les persones de la mesa.
Període de campanya
De dijous 22 de febrer a 2 de març a les 23:59h.
Desenvolupament de la jornada participativa
La jornada participativa serà el diumenge 3 de març de 2024.
L’horari de votació serà de 10 a 18h.
Recompte i publicació
Un cop acabada la votació, començarà el recompte i aquest serà públic.
Els resultats es faran públics al web municipal i a la plataforma Participa311 mitjançant una acta que contingui les dades
-
212/02/2024 - 21/02/2024
Presentació de candidatures i voluntaris/es per la mesa
En aquesta fase, compresa entre el 12 i el 21 de febrer, es poden presentar les candidatures omplint les dades sol·licitades i també es poden presentar persones voluntàries per estar a la mesa.
· Presentació de candidatures
Persones majors de 18 anys
Empadronades al poble de Garraf
· Presentació de voluntaris/es per estar a la mesa
La mesa estarà formada per 3 persones, 1 president i 2 vocals.
-
322/02/2024 - 02/03/2024
Període de campanya
El dijous 22 de febrer s’iniciarà el període de campanya que durarà 10 dies, per tal que els diferents candidats/es puguin fer les seves respectives campanyes, i finalitzarà el dia 2 de març a les 23:59h
-
403/03/2024 - 03/03/2024
Jornada Participativa
La jornada participativa per l’elecció de la persona representant de l’Alcaldia al Poble de Garraf serà el diumenge 3 de març de 2024.
L’horari de votació serà de 10 a 18h. La mesa estarà ubicada a l’oficina de l’OAC del Poble de Garraf, (Plaça del Baró de Güell, 7, 08871 Garraf) i es disposarà d’una urna i de butlletes i sobres.
Podran votar les persones majors de 16 anys el dia de la votació, empadronades al Poble de Garraf en data 31/12/2023.
La pregunta serà la següent:
De les següents candidatures, quina vols que sigui la representant de l’Alcaldia al Poble de Garraf?
Un cop acabada la votació, començarà el recompte i aquest serà públic. Els resultats es faran públics al web municipal i a la plataforma Participa311 mitjançant una acta que contingui les dades.
-
504/03/2024 - 08/03/2024
Finalització del procés
Una vegada celebrada la jornada participativa, es dona per finalitzat el procés.
L'Alcaldessa ha procedit a fer el nomenament de la Cristina Ronda, que és la persona que ha obtingut més vots.