Skip to main content

Cookie settings

We use cookies to ensure the basic functionalities of the website and to enhance your online experience. You can configure and accept the use of the cookies, and modify your consent options, at any time.

Essential

Preferences

Analytics and statistics

Marketing

Help

A participatory process is a sequence of participatory activities (e.g. first filling out a survey, then making proposals, discussing them in face-to-face or virtual meetings, and finally prioritizing them) with the aim of defining and making a decision on a specific topic.

Examples of participatory processes are: a process of electing committee members (where candidatures are first presented, then debated and finally a candidacy is chosen), participatory budgets (where proposals are made, valued economically and voted on with the money available), a strategic planning process, the collaborative drafting of a regulation or norm, the design of an urban space or the production of a public policy plan.

Pla d’Accessibilitat Turística de Sitges

#SitgesAccessible Ajuda'ns a fer un Sitges turísticament més accessible

About this process

La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Sitges es va adherir a la xarxa de Destinacions intel·ligents fa just un any amb una puntuació del 58,6% d'acompliment; un molt bon percentatge en comparació amb d’altres destinacions. No obstant això perquè la vila es pugui certificar com a destinació turística intel·ligent ha d'arribar al 80% d’acompliment. El diagnòstic, realitzat per Segittur va detectar com una de les mancances de Sitges l'accessibilitat de la destinació en l'àmbit turístic.

Reference: sitges-PART-2024-01-1300

Confirm

Please log in

The password is too short.

Share