Moratòries zona de baixes emissions

Avatar: M M

Eix del pla clima
Mobilitat sostenible
Què vols fer?
Proposta de canvi o millora
Descriu-nos la teva proposta
Quan entri en vigor la ZBE es deixarà sense accés al centre a la meitat de motos i a un quart dels cotxes (dades del vostre pla de mobilitat) empadronats, d'un dia per l'altre. Ja que no són obligatòries per a ciutats de menys de 50000 habitants, considereu com a mínim incloure més moratòries com, per exemple, per als veïns que resideixin o tinguin una plaça de pàrquing dins la ZBE, o per a famílies amb rendes baixes.
Comentari